Managementul grupului de copii cu cerințe educaționale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
458 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 22:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1:005 (2)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
Management (1893)
SM ISO690:2012
PĂDURARU-BOBRIC, Carmen. Managementul grupului de copii cu cerințe educaționale speciale. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 204-206. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Managementul grupului de copii cu cerințe educaționale speciale

CZU: 376.1:005

Pag. 204-206

Păduraru-Bobric Carmen
 
Școala Gimnazială ”Iulia Hălăucescu” Tarcău, județul Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

Some children with special educational needs, if helped, can make progress, even if reduced, and if they are accepted by the teacher and the class they belong to, they will strive harder to meet the requirements of the school curriculum and to overcome these difficulties. The approach of the child with special educational needs is a problem that is amplified and perpetuated, and the variety of these difficulties in terms of type, degree and particularities of manifestation from one child to another does not allow a general, exhaustive approach to the phenomenon.

Cuvinte-cheie
children, Group, management, special educational needs