Articolul precedent |
Articolul urmator |
458 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 22:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1:005 (2) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
Management (1893) |
SM ISO690:2012 PĂDURARU-BOBRIC, Carmen. Managementul grupului de copii cu cerințe educaționale speciale. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 204-206. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1:005 | ||||||
Pag. 204-206 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Some children with special educational needs, if helped, can make progress, even if reduced, and if they are accepted by the teacher and the class they belong to, they will strive harder to meet the requirements of the school curriculum and to overcome these difficulties. The approach of the child with special educational needs is a problem that is amplified and perpetuated, and the variety of these difficulties in terms of type, degree and particularities of manifestation from one child to another does not allow a general, exhaustive approach to the phenomenon. |
||||||
Cuvinte-cheie children, Group, management, special educational needs |
||||||
|