Jocul la vârsta preșcolară. Direcții și orientări explicative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
677 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 14:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.382:372.3 (1)
Educație (14191)
SM ISO690:2012
HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, GÎNJU, Stela, HÎRȚAN, Ana. Jocul la vârsta preșcolară. Direcții și orientări explicative. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 199-203. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Jocul la vârsta preșcolară. Direcții și orientări explicative

CZU: 371.382:372.3

Pag. 199-203

Haheu-Munteanu Eufrosinia1, Gînju Stela1, Hîrțan Ana12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Colegiul Tehnologic "Spiru Haret", Piatra Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

The game is considered from the great pedagogically the most appropriate way to teach children everything. Thus we can say that the game is a first and fundamental source of the development of the human personality, of the sides of the human personality: temperament, skills, character, creativity, because it contributes to the enrichment of knowledge about the world and life. The most effective strategy, speciffic to preschool pedagogy, to model the children‟s personality, is the game, organized at all times of the day, and in all clases of activities within the kindergarten.

Cuvinte-cheie
game, learning, education, work, personality