Particularitățile maturității școlare ale copiilor preșcolari cu epilepsie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
350 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-09 21:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.37 (15)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588)
SM ISO690:2012
DANILIUC, Natalia, SAVIN, Elena. Particularitățile maturității școlare ale copiilor preșcolari cu epilepsie. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 173-177. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Particularitățile maturității școlare ale copiilor preșcolari cu epilepsie

CZU: 376.37

Pag. 173-177

Daniliuc Natalia, Savin Elena
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
Disponibil în IBN: 25 decembrie 2020


Rezumat

The article presents the research results of some aspects of school maturity in preschoolers with and without epilepsy. In order to determine the level of development of verbal thinking, the level of development of voluntariness and the level of attention development of preschool children with and without epilepsy, the following psychodiagnostic methods were applied: "GV-Yrasek", "Graphic Dictation", "Little House". The research sample consisted of 80 preschool children, among which 40 children with epilepsy and 40 children without epilepsy.

Cuvinte-cheie
children, school maturation, epilepsy