Procesul de predare-învățare-evaluare din perspectiva activității didactice centrate pe elev
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
799 92
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 02:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1313)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
SM ISO690:2012
POPA, Daniela Carmen. Procesul de predare-învățare-evaluare din perspectiva activității didactice centrate pe elev. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 177-186. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Procesul de predare-învățare-evaluare din perspectiva activității didactice centrate pe elev

THE TEACHING-LEARNING - EVALUATION PROCESS FROM THE PERSPECTIVE OF STUDENT-CENTERED TEACHING ACTIVITY

CZU: 37.02

Pag. 177-186

Popa Daniela Carmen
 
Universitatea „Lucian Blaga“, Sibiu
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

Articolul de față își propune să surprindă caracteristicile procesului de predare-învățare-evaluare, în școala centrată pe elev. Învățarea constă în schimbarea comportamentului elevului, ca rezultat al interacțiunii cu colegii și mediul pregătit de profesor. Învățarea este un proces individual, social, continuu și gradual, care poate produce uneori plăcere, dacă contextul creat de profesor prin actul de predare îl plasează pe elev în centrul activității și îi oferă satisfacție. Învățarea este un efect al predării și un răspuns pentru evaluare. Învățarea se realizează doar prin efortul personal, în condițiile create de profesor în calitate de facilitator, model, sprijin, consilier, în cadrul unui grup, ceea ce face învățarea mult mai ușoară. Predarea-învățarea-evaluare sunt stric legate una de cealaltă.

This article aims to capture the characteristics of the teaching-learning-assessment process in the student-centered school. Learning consists in changing the student's behavior, as a result of the interaction with colleagues and the environment prepared by the teacher. Learning is an individual, social, continuous and gradual process, which can sometimes produce pleasure, if the context created by the teacher through the act of teaching places the student at the center of the activity and gives him satisfaction. Learning is an effect of teaching and a response to assessment. Learning is achieved only through personal effort, in the conditions created by the teacher as a facilitator, model, support, counselor, in a group, which makes learning much easier. Teaching-learning-assessment are closely linked.

Cuvinte-cheie
învățare diferențiată, predare centrată pe elev, inteligențe multiple, stiluri de învăţare,

differentiated learning, student-centered teaching, multiple intelligences, learning styles