Articolul precedent |
Articolul urmator |
799 92 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 02:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1313) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
SM ISO690:2012 POPA, Daniela Carmen. Procesul de predare-învățare-evaluare din perspectiva activității didactice centrate pe elev. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 177-186. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 177-186 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față își propune să surprindă caracteristicile procesului de predare-învățare-evaluare, în școala centrată pe elev. Învățarea constă în schimbarea comportamentului elevului, ca rezultat al interacțiunii cu colegii și mediul pregătit de profesor. Învățarea este un proces individual, social, continuu și gradual, care poate produce uneori plăcere, dacă contextul creat de profesor prin actul de predare îl plasează pe elev în centrul activității și îi oferă satisfacție. Învățarea este un efect al predării și un răspuns pentru evaluare. Învățarea se realizează doar prin efortul personal, în condițiile create de profesor în calitate de facilitator, model, sprijin, consilier, în cadrul unui grup, ceea ce face învățarea mult mai ușoară. Predarea-învățarea-evaluare sunt stric legate una de cealaltă. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare diferențiată, predare centrată pe elev, inteligențe multiple, stiluri de învăţare, differentiated learning, student-centered teaching, multiple intelligences, learning styles |
||||||
|