Articolul precedent |
Articolul urmator |
504 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-06 17:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:[73+78] (1) |
Educație (14220) |
Arte plastice (429) |
Muzică (1808) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia. Dezvoltarea gândirii creative a copiilor prin îmbinarea muzicii cu arta plastic. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 161-164. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:[73+78] | ||||||
Pag. 161-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limbajul artelor plastice are un rol social foarte important, determinând personalitatea umană. Arta mijlocește cunoașterea lumii și a vieții sub forma imaginilor concrete, senzoriale. Dezvoltarea multilaterală a copilului este sarcina primordială a sistemului de educație contemporan, care afirmă importanța activității de predare-învățare-evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, artă plastică, imaginaţie, muzica, creativitate, education, plastic art, imagination, music, creativity |
||||||
|