Articolul precedent |
Articolul urmator |
364 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-03 20:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.772:37-057.875 (1) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (776) |
Educație (14076) |
SM ISO690:2012 IANIOGLO, Maria. Metodologia formării competenței de comunicare asertivă la studenții din mediul multietnic. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 153-161. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
|||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 316.772:37-057.875 | |||||
Pag. 153-161 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În acest articol se relatează despre formarea competenţei de comunicare asertivă care este determinată de exigenţele realităţii sociale, provocate de prezenţa anumitor factori sociali şi psiho-pedagogici. Multietnicitatea mediului este o premisă pentru comunicarea între reprezentanții diferitor etnii, care poate avea diverse aspecte. Competenţa de comunicare asertivă la studenţii din mediul multietnic prin prisma paradigmei holistice este un construct integral ce reflectă cunoştinţe, capacităţi, atitudini şi are funcţionalitatea unui model comportamental. |
|||||
Cuvinte-cheie mediul multiethnic, modelul pedagogic, competenţă de comunicare asertivă, strategia didactică, multiethnic environment, pedagogical model, assertive communication skills, didactic strategy |
|||||
|