Învățarea și dezvoltarea strategiilor de reglare emoțională la copii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1514 286
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 03:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372:159.942.2 (1)
Educație (14220)
Psihologie (3362)
SM ISO690:2012
OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Învățarea și dezvoltarea strategiilor de reglare emoțională la copii. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 37-45. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Învățarea și dezvoltarea strategiilor de reglare emoțională la copii

CZU: 372:159.942.2

Pag. 37-45

Ohrimenco (Boţan) Aliona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

The optimal emotional development is one of essential component of adaptation, necessary for maintaining mental health and development of social relationships. Helping children to learn about self-regulation is one of the most important tasks for parents and educators. This article examines the process of developing emotional self-regulation and offers some suggestions needed for children to acquire this skill.

Cuvinte-cheie
emotional regulation, emotional education, emotional skills