Articolul precedent |
Articolul urmator |
1514 286 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 03:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372:159.942.2 (1) |
Educație (14220) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Învățarea și dezvoltarea strategiilor de reglare emoțională la copii. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 37-45. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372:159.942.2 | ||||||
Pag. 37-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The optimal emotional development is one of essential component of adaptation, necessary for maintaining mental health and development of social relationships. Helping children to learn about self-regulation is one of the most important tasks for parents and educators. This article examines the process of developing emotional self-regulation and offers some suggestions needed for children to acquire this skill. |
||||||
Cuvinte-cheie emotional regulation, emotional education, emotional skills |
||||||
|