Calitatea serviciilor din educația timpurie din perspectiva personalului și a părinților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
520 48
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 23:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2(498) (3)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
FLORESCU, Daniela Mihaela. Calitatea serviciilor din educația timpurie din perspectiva personalului și a părinților. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 23-30. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Calitatea serviciilor din educația timpurie din perspectiva personalului și a părinților

CZU: 373.2(498)

Pag. 23-30

Florescu Daniela Mihaela
 
Universitatea "Transilvania" din Braşov
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

The article present the result of a study in the context of monitoring the measures in the Strategy on reducing early schoole leaving in Romania (2019) on assessing the quality of care and early education services for children from birth to 3 years. It highlights the perceived perspective on the nurseries services offered by staff and parents, the needs/difficulties and priorities identified by the management of early education institutions, staff and parents – as indirect beneficiaries.

Cuvinte-cheie
the quality of care and education services, early education, perspectives of staff and indirect beneficiaries, professional training of nursery staff