Articolul precedent |
Articolul urmator |
520 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 23:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2(498) (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 FLORESCU, Daniela Mihaela. Calitatea serviciilor din educația timpurie din perspectiva personalului și a părinților. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 23-30. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2(498) | ||||||
Pag. 23-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article present the result of a study in the context of monitoring the measures in the Strategy on reducing early schoole leaving in Romania (2019) on assessing the quality of care and early education services for children from birth to 3 years. It highlights the perceived perspective on the nurseries services offered by staff and parents, the needs/difficulties and priorities identified by the management of early education institutions, staff and parents – as indirect beneficiaries. |
||||||
Cuvinte-cheie the quality of care and education services, early education, perspectives of staff and indirect beneficiaries, professional training of nursery staff |
||||||
|