Articolul precedent |
Articolul urmator |
409 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 12:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.263:004 (5) |
Educație (14324) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela. Valorificarea instrumentelor digitale în evaluarea studenților. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 101-104. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.263:004 | ||||||
Pag. 101-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article is dedicated to the evaluation of students, through digital means. The author describes the notion of ―evaluation‖ from different points of view, according to multiple specialists. There are also described various types of evaluation, which could be implemented both traditionally, as well as through digital tools. Moreover, the author gives examples and describes a series of such tools. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluation initial evaluation current evaluation final evaluation computer assisted evaluation digital tools |
||||||
|