Relația dintre imaginea de sine a părinților și stilul educațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
412 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 15:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923:37.018.1 (1)
Psihologie (3383)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
SM ISO690:2012
PERJAN, Carolina. Relația dintre imaginea de sine a părinților și stilul educațional. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 16-18. ISBN 978-9975-46-450-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.1, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Relația dintre imaginea de sine a părinților și stilul educațional

CZU: 159.923:37.018.1

Pag. 16-18

Perjan Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 decembrie 2020


Rezumat

This article outlines an experimental research the purpose of which is to highlight the relationship between the self-image of the parents and their educational style. Also, the defective educational styles of parents are clarified and clasiffied based on the type of self-image (inadequate self-image and low selfesteem). The effects on the development of the preadolescent personality following the defective parental educational style are also analysed.

Cuvinte-cheie
self-image, preadolescent, educational style