Articolul precedent |
Articolul urmator |
412 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-25 15:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923:37.018.1 (1) |
Psihologie (3383) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 PERJAN, Carolina. Relația dintre imaginea de sine a părinților și stilul educațional. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 16-18. ISBN 978-9975-46-450-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923:37.018.1 | ||||||
Pag. 16-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article outlines an experimental research the purpose of which is to highlight the relationship between the self-image of the parents and their educational style. Also, the defective educational styles of parents are clarified and clasiffied based on the type of self-image (inadequate self-image and low selfesteem). The effects on the development of the preadolescent personality following the defective parental educational style are also analysed. |
||||||
Cuvinte-cheie self-image, preadolescent, educational style |
||||||
|