Articolul precedent |
Articolul urmator |
544 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.033/.034 (2) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 COJOCARI-LUCHIAN, Snejana. Dimensiunea estetică a conștiinței ecologice. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 85-91. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.033/.034 | ||||||
Pag. 85-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Definirea noţiunii conştiinţă ecologică se realizează prin apelarea la idei/definiţii din domenii aferente formării conștiinței ecologice: filosofiei, psihologiei şi pedagogiei,, precum şi la idei, concepte, principii, aferente formării conștiinței ecologice din domeniul filosofiei ecologice, psihologiei ecologice, pedagogiei şi ecologiei: - restructurarea şi reevaluarea valorilor moral-estetice, principiilor morale faţă de natură; - formarea de noi reprezentări despre om-natură și a sentimentului unităţii cu natura; - ecologizarea conştiinţei în toate sferele fiinţei umane: cognitivă, psihomotorie şi atitudinală, prin formarea unui sistem de competenţe ecologice prin promovarea/realizarea educației ecologice în diferite dimensiuni ale educaţiei. Problema formării conștiinței ecologice rămâne însă deschisă pentru noi realizări nu numai în filosofia ecologică, psihologia ecologică, ecologie, dar şi în pedagogie. |
||||||
Cuvinte-cheie conştiinţă ecologică, abordare estetico-filosofică, eco-estetic, pedagogică, ecological awareness, aesthetic-philosophical, eco-aesthetic, pedagogical approach |
||||||
|