Articolul precedent |
Articolul urmator |
645 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 21:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 GRIGOR, Ina. Retrospectiva modelelor de invaare eficienta. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 48-53. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 48-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt examinate modelele contemporane ale învățării: asociaţioniste, constructiviste, ca procesare a informaţiilor. S-a constatat că modelele de învățare examinate își iau expresia la nivelul ştiinţelor educaţiei prin paradigma educaţional-umanistă. Funcţiunea generală a acestei paradigme este organizarea educativă centrată pe fiinţa umană care devine subiect și care trebuie să poată funcţiona din plin |
||||||
Cuvinte-cheie modele asociaţioniste ale învăţării, modele constructiviste ale învăţării, modelul învăţării ca procesare a informaţiilor, etc, associational models of learning, constructivist models of learning, model of learning as information processing |
||||||
|