Retrospectiva modelelor de invaare eficienta
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
645 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 21:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.3 (67)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
SM ISO690:2012
GRIGOR, Ina. Retrospectiva modelelor de invaare eficienta. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 48-53. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2, 2020
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2020

Retrospectiva modelelor de invaare eficienta

Retrospective of efficient learning models

CZU: 37.013.3

Pag. 48-53

Grigor Ina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2020


Rezumat

În acest articol sunt examinate modelele contemporane ale învățării: asociaţioniste, constructiviste, ca procesare a informaţiilor. S-a constatat că modelele de învățare examinate își iau expresia la nivelul ştiinţelor educaţiei prin paradigma educaţional-umanistă. Funcţiunea generală a acestei paradigme este organizarea educativă centrată pe fiinţa umană care devine subiect și care trebuie să poată funcţiona din plin

This article examines contemporary models of learning: associationist, constructivist, as information processing. It was found that the examined learning models take their expression at the level of education sciences through the educational-humanistic paradigm. The general function of this paradigm is the educational organization centered on the human being who becomes the subject and who must be able to function fully.

Cuvinte-cheie
modele asociaţioniste ale învăţării, modele constructiviste ale învăţării, modelul învăţării ca procesare a informaţiilor, etc,

associational models of learning, constructivist models of learning, model of learning as information processing