Schimbarea atitudinii cadrului didactic: provocări și perspective psihosociale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
441 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 17:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.6+37.09 (1)
Psihologie socială (960)
Organizarea instruirii (530)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Schimbarea atitudinii cadrului didactic: provocări și perspective psihosociale. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 44-47. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2, 2020
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2020

Schimbarea atitudinii cadrului didactic: provocări și perspective psihosociale

Changing the teacher’s attitude: challenges and psycho-social perspectives

CZU: 316.6+37.09

Pag. 44-47

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2020


Rezumat

În articol sunt sumarizate concepte ce descriu schimbarea atitudinii cadrului didactic prin prisma provocărilor în educație. Perspectivele schimbării atitudinale prin disonanțe cognitive, amorsare, angajament creează premise pentru pasiune în muncă, integritate, sensibilizare către acțiune.

The article summarizes concepts that describe the change in the attitude of the teacher in terms of challenges in education. The perspectives of the attitudinal change through cognitive dissonances, priming, commitment create premises for passion in work, integrity, sensitization to action.

Cuvinte-cheie
angajament, amorsare, integritate, dezvoltare personală, schimbare de atitudini, sensibilizare către acțiune,

commitment, initiation, integrity, personal development, change of attitudes, awareness of action