Articolul precedent |
Articolul urmator |
441 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 17:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6+37.09 (1) |
Psihologie socială (960) |
Organizarea instruirii (530) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Schimbarea atitudinii cadrului didactic: provocări și perspective psihosociale. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 44-47. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6+37.09 | ||||||
Pag. 44-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt sumarizate concepte ce descriu schimbarea atitudinii cadrului didactic prin prisma provocărilor în educație. Perspectivele schimbării atitudinale prin disonanțe cognitive, amorsare, angajament creează premise pentru pasiune în muncă, integritate, sensibilizare către acțiune. |
||||||
Cuvinte-cheie angajament, amorsare, integritate, dezvoltare personală, schimbare de atitudini, sensibilizare către acțiune, commitment, initiation, integrity, personal development, change of attitudes, awareness of action |
||||||
|