Articolul precedent |
Articolul urmator |
607 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 09:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2+376.1 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590) |
SM ISO690:2012 MANEA, Adriana Denisa, BARBĂ, Maria. Învăţarea în mediile incluzive. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 29-33. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2+376.1 | ||||||
Pag. 29-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mediile incluzive favorizează învăţarea datorită organizării specifice ergonomice şi ecologice cu accent pe oferirea de oportunităţi de învăţare pentru fiecare educabil. Un mediu incluziv este perceput de fiecare educabil ca fiind un mediu prietenos, interesant, uşor accesibil, plăcut şi distractiv, în acelaşi timp. Învăţarea de profunzime, durabilă se produce printr-o anjarea conştientă şi responsabilă a fiecărui actant educaţional. Mediile incluzive susţin o învăţare de tip interacţional, experenţial şi constructivist bazat pe pedagogia angajamentului. Fiind o învăţare activ-participativă ne aşteptăm ca efortul investit (de natură intelectuală, psiho- motrică, fizică, temporală, materială, financiară) să fie direct proporţional cu rezultatele înregistrate, ceeea ce generează satisfacţie şi reduce stresul, eliminând frustrarea. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziune, medii incluzive, învăţare, eficienţă, inclusion, inclusive environments, learning, efficiency |
||||||
|