Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
429 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 14:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[159.922.7+373.3.035]:159.942 (1) |
Psihologie (3389) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
SM ISO690:2012 ТЕЛЮКОВА, Инна, АНЦИБОР, Людмила. Особенности развития эмоционального интеллекта учащихся первого класса. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 191-195. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277559 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277559 | ||||||
CZU: [159.922.7+373.3.035]:159.942 | ||||||
Pag. 191-195 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea emoțională a persoanei se consideră a fi un factor-cheie ce determină prezența succesului în viață, mult mai important decât inteligența. Rezultă, deci, că formarea emoțiilor ,,inteligente”, corectarea lacunelor existente în dezvoltarea emoțională trebuie să fie considerate sarcină prioritară și primordială în educație. |
||||||
Cuvinte-cheie intelegență emoțională, sferă emoțională, preșcolar senior, elev în clasa întâi, emotional intelligence, emotional sphere, high pre-schooler, first-grade pupil |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.4277559</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Teliucova, I.V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Anţibor, L.M.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>Особенности развития эмоционального интеллекта учащихся первого класса</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>intelegență emoțională</subject> <subject>sferă emoțională</subject> <subject>preșcolar senior</subject> <subject>elev în clasa întâi</subject> <subject>emotional intelligence</subject> <subject>emotional sphere</subject> <subject>high pre-schooler</subject> <subject>first-grade pupil</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>[159.922.7+373.3.035]:159.942</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020-12-08</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Dezvoltarea emoțională a persoanei se consideră a fi un factor-cheie ce determină prezența succesului în viață, mult mai important decât inteligența. Rezultă, deci, că formarea emoțiilor ,,inteligente”, corectarea lacunelor existente în dezvoltarea emoțională trebuie să fie considerate sarcină prioritară și primordială în educație.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>A person’s emotional development is recognized as the key factor in determining life success, considerably more than the mental power. Therefore, the formation of “smart” emotions and removal of gaps in the emotional development should be considered as a prioritized and overriding task in education/mental training.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>