Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
855 92 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 14:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762:616.89-008.484 (3) |
Psihologie (3368) |
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (289) |
SM ISO690:2012 GLAVAN, Aurelia, VRABIE, Silvia. Aspecte psihosociale ale copilului cu autism. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 143-146. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277491 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277491 | ||||||
CZU: 159.922.762:616.89-008.484 | ||||||
Pag. 143-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolului de față ia în discuție procesul de evaluare, diagnosticare și de intervenții multimodale a copiilor care suferă de autism. Ideea principală este ca autismul să fie diagnosticat cât mai timpuriu posibil, ținând cont de faptul că, printr-o intervenție precoce, de către o echipă multidisciplinară, rezultatele pot fi ameliorate pe termen lung, experiența practică demonstrând că terapia autismului se bazează în primul rând pe educație. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, tulburare, comportament, psihodiagnostic, incluziune, intervenții multimodale, autism, disorder, behaviour, psych diagnostic, inclusion, multimodal interventions |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.4277491</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Glavan, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Vrabie, S.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Aspecte psihosociale ale copilului cu autism</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>autism</subject> <subject>tulburare</subject> <subject>comportament</subject> <subject>psihodiagnostic</subject> <subject>incluziune</subject> <subject>intervenții multimodale</subject> <subject>autism</subject> <subject>disorder</subject> <subject>behaviour</subject> <subject>psych diagnostic</subject> <subject>inclusion</subject> <subject>multimodal interventions</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.762:616.89-008.484</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020-12-08</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolului de față ia în discuție procesul de evaluare, diagnosticare și de intervenții multimodale a copiilor care suferă de autism. Ideea principală este ca autismul să fie diagnosticat cât mai timpuriu posibil, ținând cont de faptul că, printr-o intervenție precoce, de către o echipă multidisciplinară, rezultatele pot fi ameliorate pe termen lung, experiența practică demonstrând că terapia autismului se bazează în primul rând pe educație.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article discusses the process of evaluation, diagnosis and multimodal intervention for children suffering from autism. The main idea is that autism should be diagnosed as early as possible, considering that the outcomes can be improved over the long term through an early intervention of a multidisciplinary team, and the practical experience demonstrated that autism therapy is primarily based on education</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>