Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
811 89 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 17:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762:616.89-008.484 (3) |
Psihologie (3327) |
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (286) |
SM ISO690:2012 GLAVAN, Aurelia, VRABIE, Silvia. Aspecte psihosociale ale copilului cu autism. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 143-146. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277491 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277491 | |||||
CZU: 159.922.762:616.89-008.484 | |||||
Pag. 143-146 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolului de față ia în discuție procesul de evaluare, diagnosticare și de intervenții multimodale a copiilor care suferă de autism. Ideea principală este ca autismul să fie diagnosticat cât mai timpuriu posibil, ținând cont de faptul că, printr-o intervenție precoce, de către o echipă multidisciplinară, rezultatele pot fi ameliorate pe termen lung, experiența practică demonstrând că terapia autismului se bazează în primul rând pe educație. |
|||||
Cuvinte-cheie autism, tulburare, comportament, psihodiagnostic, incluziune, intervenții multimodale, autism, disorder, behaviour, psych diagnostic, inclusion, multimodal interventions |
|||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-116127</doi_batch_id> <timestamp>1711707065</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)</full_title> <issn media_type='print'>18572103</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <issue>9(139)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Aspecte psihosociale ale copilului cu autism</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Aurelia</given_name> <surname>Glavan</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Silvia</given_name> <surname>Vrabie</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>143</first_page> <last_page>146</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.4277491</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>