Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
725 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 11:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:159.955.2:616.98 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
Psihologie (3327) |
Boli transmisibile. Boli infecţionase şi contagioase, stări febrile (575) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Elena. Impactul evaluării formative pentru dezvoltarea abilității de gândire critică în cadrul cursului de psihologie a evaluării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 76-80. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277387 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277387 | |||||
CZU: 378.14:159.955.2:616.98 | |||||
Pag. 76-80 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Evaluarea informatizată se confruntă cu o serie de provocări globale cauzate de schimbarea dinamică a paradigmei educaționale și de diversificarea mediilor de învățare. Una dintre provocările recente este prioritizarea evaluării formative în situația trecerii rapide la modul de predare distanțat prin intermediul tehnologiilor digitale. În scopul realizării metodo-logiei de evaluare formativă a fost elaborat un proiect didactic care prevede divizarea în N module a conținutului cursu-lui universitar și elaborarea colaborativă a unui manual digital. Rezultatul indică validitatea proiectului didactic. Elevii au fost suficient de motivați să învețe și să-și dezvolte abilitățile autoreglate. |
|||||
Cuvinte-cheie evaluare formativă, mediu de învățare, analitica învățării, progres academic, rezultate ale învățării, formative evaluation, learning environment, learning analytics, academic progress, learning outcomes |
|||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-116114</doi_batch_id> <timestamp>1711699315</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)</full_title> <issn media_type='print'>18572103</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <issue>9(139)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Impactul evaluării formative pentru dezvoltarea abilității de gândire critică în cadrul cursului de psihologie a evaluării</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Elena</given_name> <surname>Railean</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>76</first_page> <last_page>80</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.4277387</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>