Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
503 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-12 15:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.037+159.954.4]:373.3 (1) |
Educație (14077) |
Psihologie (3327) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Ramona Elena. Influența gândirii creative din perspectiva stimulării creativității elevilor din clasele primare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 66-71. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277370 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277370 | |||||
CZU: [37.037+159.954.4]:373.3 | |||||
Pag. 66-71 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În contextul educației actuale, stimularea creativității elevilor din clasele primare reprezintă un subiect de interes la nivel global. Pornind de la preocuparea manifestată față de stimularea creativității, prezentul studiu conturează impor-tanța câtorva elemente aflate în strânsă legătură, precum gândirea creativă și abilitățile de rezolvare creativă a proble-melor. Elementele creativității urmăresc legătura dintre acestea, dar și impactul pe care îl pot avea asupra stimulării creativității elevilor din clasele primare. Așadar, gândirea creativă generează idei unice, iar problemele sunt văzute ca oportunități. |
|||||
Cuvinte-cheie creativitate, stimularea creativității, gândire creativă, rezolvare creativă a problemelor, educaţie, elevi, clase primare, creativity, creativity stimulation, creative thinking, creative problem-solving, education, pupils, primary classes |
|||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-116112</cfResPublId> <cfResPublDate>2020-12-08</cfResPublDate> <cfVol>139</cfVol> <cfIssue>9</cfIssue> <cfStartPage>66</cfStartPage> <cfISSN>1857-2103</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/116112</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Influența gândirii creative din perspectiva stimulării creativității elevilor din clasele primare</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>creativitate; stimularea creativității; gândire creativă; rezolvare creativă a problemelor; educaţie; elevi; clase primare; creativity; creativity stimulation; creative thinking; creative problem-solving; education; pupils; primary classes</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>În contextul educației actuale, stimularea creativității elevilor din clasele primare reprezintă un subiect de interes la nivel global. Pornind de la preocuparea manifestată față de stimularea creativității, prezentul studiu conturează impor-tanța câtorva elemente aflate în strânsă legătură, precum gândirea creativă și abilitățile de rezolvare creativă a proble-melor. Elementele creativității urmăresc legătura dintre acestea, dar și impactul pe care îl pot avea asupra stimulării creativității elevilor din clasele primare. Așadar, gândirea creativă generează idei unice, iar problemele sunt văzute ca oportunități.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>In the context of current education, stimulating the creativity of primary school children represents a topic of global interest. Expressing its interest in the stimulation of creativity, the present study outlines the importance of some closely related elements, such as creative thinking and creative problem-solving skills. The elements of creativity follow the connection between them, but also the impact they can have on stimulating the creativity of primary school pupils. Therefore, creative thinking generates unique ideas, and problems are set up as opportunities.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020-12-08T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020-12-08T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-65041</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020-12-08T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfFedId> <cfFedIdId>ibn-doi-116112</cfFedIdId> <cfFedId>10.5281/zenodo.4277370</cfFedId> <cfStartDate>2020-12-08T24:00:00</cfStartDate> <cfFedId_Class> <cfClassId>31d222b4-11e0-434b-b5ae-088119c51189</cfClassId> <cfClassSchemeId>bccb3266-689d-4740-a039-c96594b4d916</cfClassSchemeId> </cfFedId_Class> <cfFedId_Srv> <cfSrvId>5123451</cfSrvId> <cfClassId>eda2b2e2-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>5a270628-f593-4ff4-a44a-95660c76e182</cfClassSchemeId> </cfFedId_Srv> </cfFedId> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-65041</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-65041-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020-12-08T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Rotaru</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Ramona Elena</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfSrv> <cfSrvId>5123451</cfSrvId> <cfName cfLangCode='en' cfTrans='o'>CrossRef DOI prefix service</cfName> <cfDescr cfLangCode='en' cfTrans='o'>The service of issuing DOI prefixes to publishers</cfDescr> <cfKeyw cfLangCode='en' cfTrans='o'>persistent identifier; Digital Object Identifier</cfKeyw> </cfSrv> </CERIF>