Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
456 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 11:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.54-057.874 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 OLOIERU, Anastasia. Politici și practici educaționale de formare a culturii economice la elevi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 42-46. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277339 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277339 | |||||
CZU: 37.014.54-057.874 | |||||
Pag. 42-46 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol sunt examinate politicile și practicile internaționale privind oferta de educație economică în școală. Luând ca exemplu educația economică în Federația Rusă și în România, constatăm că educarea și instruirea elevilor în spiritul economiei de piaţă are efecte benefice atât pentru viaţa cotidiană, cât şi pentru evoluţia profesională a tinerilor. La fel, sunt definite competențele economice și este prezentat un set de activități nonformale, pe care le pot valorifica cadrele didactice în vederea formării culturii economice a elevilor. |
|||||
Cuvinte-cheie educaţie economică, competențe economice, educație economică nonformală, economic education, economic competencies, non-formal economic education |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Oloieru, A.</dc:creator> <dc:date>2020-12-08</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol sunt examinate politicile și practicile internaționale privind oferta de educație economică în școală. Luând ca exemplu educația economică în Federația Rusă și în România, constatăm că educarea și instruirea elevilor în spiritul economiei de piaţă are efecte benefice atât pentru viaţa cotidiană, cât şi pentru evoluţia profesională a tinerilor. La fel, sunt definite competențele economice și este prezentat un set de activități nonformale, pe care le pot valorifica cadrele didactice în vederea formării culturii economice a elevilor.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article examines international policies and practices regarding the offer of economic education in schools. Based on the examples of the Russian Federation and Romania, we find that the education and training of students in the spirit of the market economy has beneficial effects both for everyday life, and for the professional development of young people. Likewise, the article defines the economic competencies and presents a set of non-formal activities, which teachers can capitalize on in order to form the economic culture of students.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.4277339</dc:identifier> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 139 (9) 42-46</dc:source> <dc:subject>educaţie economică</dc:subject> <dc:subject>competențe economice</dc:subject> <dc:subject>educație economică nonformală</dc:subject> <dc:subject>economic education</dc:subject> <dc:subject>economic competencies</dc:subject> <dc:subject>non-formal economic education</dc:subject> <dc:title>Politici și practici educaționale de formare a culturii economice la elevi</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>