Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
612 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 22:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.1.014.5(4) (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
SM ISO690:2012 BLÂNDUL, Valentin Cosmin, ŢURCANU, Carolina. Unele aspecte ale politicilor europene privind educația nonformală. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 19-26. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277323 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277323 | ||||||
CZU: 374.1.014.5(4) | ||||||
Pag. 19-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt abordate unele aspecte ale politicilor europene privind educația nonformală în urma transformărilor provocate de contexte economice, sociale, demografice și, în speță, pandemice. În acest sens, politicile europene se în-cadrează în politicile educaționale ce țin de valorificarea conceptului învățării pe parcursul întregii vieți și de transferul competențelor-cheie, recomandate de Consiliul Europei la Burxelles în 2018, într-un cadru al finalităților pentru educația și învățământul extrașcolar. Sunt descrise și unele abordări conceptuale ale educației nonformale în contextul noilor politici publice din domeniul educațional. Totodată, este prezentat un studiu comparativ al aspectelor, profilurilor și finalităților educaţiei nonformale în ţări europene, fiind formulate concluziile respective. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie nonformală, politici europene, politici publice în domeniul educațional, concept al educației nonformale, comunitate educațională, non-formal education, European policies, public policies in the field of education, concept of non-formal education, educational community |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Blândul, V.</dc:creator> <dc:creator>Ţurcanu, C.</dc:creator> <dc:date>2020-12-08</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol sunt abordate unele aspecte ale politicilor europene privind educația nonformală în urma transformărilor provocate de contexte economice, sociale, demografice și, în speță, pandemice. În acest sens, politicile europene se în-cadrează în politicile educaționale ce țin de valorificarea conceptului învățării pe parcursul întregii vieți și de transferul competențelor-cheie, recomandate de Consiliul Europei la Burxelles în 2018, într-un cadru al finalităților pentru educația și învățământul extrașcolar. Sunt descrise și unele abordări conceptuale ale educației nonformale în contextul noilor politici publice din domeniul educațional. Totodată, este prezentat un studiu comparativ al aspectelor, profilurilor și finalităților educaţiei nonformale în ţări europene, fiind formulate concluziile respective.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article addresses some aspects of the European policies on non-formal education following the transformations brought about by economic, social, demographic and, in particular, pandemic contexts. In this sense, the European policies are part of the educational policies related to lifelong learning and key competences transfer, recommended by the Council of Europe at Brussels in 2018. The article also describes some conceptual approaches to non-formal education in the context of the new public policies in the field of education. At the same time, a comparative study of the aspects, profiles and outcomes of non-formal education in the European countries is presented and the respective conclusions are formulated</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.4277323</dc:identifier> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 139 (9) 19-26</dc:source> <dc:subject>educaţie nonformală</dc:subject> <dc:subject>politici europene</dc:subject> <dc:subject>politici publice în domeniul educațional</dc:subject> <dc:subject>concept al educației nonformale</dc:subject> <dc:subject>comunitate educațională</dc:subject> <dc:subject>non-formal education</dc:subject> <dc:subject>European policies</dc:subject> <dc:subject>public policies in the field of education</dc:subject> <dc:subject>concept of non-formal education</dc:subject> <dc:subject>educational community</dc:subject> <dc:title>Unele aspecte ale politicilor europene privind educația nonformală</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>