Articolul precedent |
Articolul urmator |
374 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 11:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[658.8+070]:324 (1) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88) |
Ziare. Presă. Jurnalism (561) |
Alegeri. Plebicist. Referendum. Campanie electorală. Corupție electorală. Vicierea alegerilor. Rezultatele alegerilor (119) |
SM ISO690:2012 TACU, Mariana. Marketingul politic și rolul mass-mediei în campaniile electorale. In: Integrare prin cercetare si inovare.: Stiințe umanistice. Ştiinţe sociale. Științe juridice și economice, 10-11 noiembrie 2020, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, R, SU, SS, SJE, pp. 120-123. ISBN 978-9975- 152-51-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare si inovare. R, SU, SS, SJE, 2020 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare." Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: [658.8+070]:324 | ||||||
Pag. 120-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|