Marketingul politic și rolul mass-mediei în campaniile electorale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
374 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 11:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[658.8+070]:324 (1)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88)
Ziare. Presă. Jurnalism (561)
Alegeri. Plebicist. Referendum. Campanie electorală. Corupție electorală. Vicierea alegerilor. Rezultatele alegerilor (119)
SM ISO690:2012
TACU, Mariana. Marketingul politic și rolul mass-mediei în campaniile electorale. In: Integrare prin cercetare si inovare.: Stiințe umanistice. Ştiinţe sociale. Științe juridice și economice, 10-11 noiembrie 2020, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, R, SU, SS, SJE, pp. 120-123. ISBN 978-9975- 152-51-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare si inovare.
R, SU, SS, SJE, 2020
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare."
Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2020

Marketingul politic și rolul mass-mediei în campaniile electorale

CZU: [658.8+070]:324

Pag. 120-123

Tacu Mariana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2020