Communicative competence formation of a higher educational institution teacher working young people
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
291 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.6 (1028)
Psihologie socială (960)
SM ISO690:2012
ZHELIASKOV, Vasyl. Communicative competence formation of a higher educational institution teacher working young people. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 265-270. ISBN 978-9975-3314-2-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie "
Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020

Communicative competence formation of a higher educational institution teacher working young people

Formarea competenței comunicative a unui profesor universitar în lucru cu tinerii

CZU: 316.6

Pag. 265-270

Zheliaskov Vasyl
 
National University of “Odessa Maritime Academy”
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2020


Rezumat

The paper generalizes the available materials for the development of communicative skills. The methods and means of training communicative skills, forms and conditions of training, methods of assessing competence, as well as the stages of this process are identified.

În lucrare se generalizează materialele disponibile de dezvoltare a competențelor communicative. Sunt identificate metodele și mijloacele de formare a competențelor comunicative, forme și condiții de formare, metode de evaluare a competențer, precum și etapele acestui proces.

Cuvinte-cheie
communication skills, young people, teacher, training methods, assessment methods,

competențe communicative, Tineri, professor, metode de formare, metode de evaluare