Articolul precedent |
Articolul urmator |
390 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 13:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (654) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 BABALICI, Eudochia. Intensificarea intervențiilor psihologice și educaționale ale cadrelor didactice de sprijin la elevi în condițiile pandemiei. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 212-218. ISBN 978-9975-3314-2-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020 | ||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie " Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 212-218 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Identificarea și implementarea celor mai adecvate strategii educaționale și psihologice este un factor important pentru a ajuta elevii să depășească barierele psihoemoționale și dificultățile de învățare provocate de pandemia COVID -19, în special copii cu CES. Este primordial ca pedagogii, psihologii, cadrele didactice de sprijin, și alți profesioniști implicați în învățământul primar și cel gimnazial să cunoască noile metode și tehnologii educaționale, să le adapteze la nevoile elevilor, să monitorizeze și să evalueze impactul anumitor modele psihopedagogice de lucru cu elevii, ce au nevoie de suport psihologic și pedagogic și, în consecință, să poată lua decizia care dintre acestea sunt cele mai relevante și eficiente pentru implementarea lor în condițiile pandemiei. |
||||||
Cuvinte-cheie cadre didactice, copii cu CES, suport pedagogic, suport psihologic, pandemie, teachers, children with SEN, pedagogical support, psychological support, pandemic |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Babalici, E.G.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Identificarea și implementarea celor mai adecvate strategii educaționale și psihologice este un factor important pentru a ajuta elevii să depășească barierele psihoemoționale și dificultățile de învățare provocate de pandemia COVID -19, în special copii cu CES. Este primordial ca pedagogii, psihologii, cadrele didactice de sprijin, și alți profesioniști implicați în învățământul primar și cel gimnazial să cunoască noile metode și tehnologii educaționale, să le adapteze la nevoile elevilor, să monitorizeze și să evalueze impactul anumitor modele psihopedagogice de lucru cu elevii, ce au nevoie de suport psihologic și pedagogic și, în consecință, să poată lua decizia care dintre acestea sunt cele mai relevante și eficiente pentru implementarea lor în condițiile pandemiei.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The Identification and Implementation of the most suitable educational and psychological strategies is an important factor in helping the pupils to overtake psychological and emotional challenges and the learning difficulties caused by COVID – 19 pandemic especially for the special need children. It is essential that teachers, psychologists, teachers for the special needs students and other professionals involved in the elementary and secondary learning process, should know new methods and educational strategies. They should adjust them to the students’ needs, to monitor and evaluate the impact of some specific psychological and didactic working models, with the pupils that need psychological and didactic support and so that they could make the decision which are the most suitable and efficient to be implemented during the pandemic conditions.</p></dc:description> <dc:source>Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie () 212-218</dc:source> <dc:subject>cadre didactice</dc:subject> <dc:subject>copii cu CES</dc:subject> <dc:subject>suport pedagogic</dc:subject> <dc:subject>suport psihologic</dc:subject> <dc:subject>pandemie</dc:subject> <dc:subject>teachers</dc:subject> <dc:subject>children with SEN</dc:subject> <dc:subject>pedagogical support</dc:subject> <dc:subject>psychological support</dc:subject> <dc:subject>pandemic</dc:subject> <dc:title>Intensificarea intervențiilor psihologice și educaționale ale cadrelor didactice de sprijin la elevi în condițiile pandemiei</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>