Dezvoltarea fizică, element calitativ al procesului biologic în antrenamentul copiilor de 10-12 ani
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
511 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 18:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
796.1:612+796.015 (2)
Divertisment. Jocuri. Sport (1674)
Fiziologie. Fiziologie umană și comparată (719)
SM ISO690:2012
CARACALEANU, Sorin Gabriel, CARACALEANU, Cristian Mihai. Dezvoltarea fizică, element calitativ al procesului biologic în antrenamentul copiilor de 10-12 ani. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2019, nr. 34(2), pp. 77-82. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 34(2) / 2019 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Dezvoltarea fizică, element calitativ al procesului biologic în antrenamentul copiilor de 10-12 ani

CZU: 796.1:612+796.015

Pag. 77-82

Caracaleanu Sorin Gabriel, Caracaleanu Cristian Mihai
 
Asociația Clubul Sportiv de Arte Marțiale Seishindokan, Alexandria, jud. Teleorman
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2020


Rezumat

Scopul studiului este de a îmbunătăţi, atât cantitativ cât şi calitativ, performanţele, în etapele antrenamentului sportiv şi de a evidenţia principiile de efectuare a efortului fizic, pe baza cuantificării rezultatelor obţinute, prin corelarea parametrilor morfofuncţionali, în practicarea activităţilor sportive, la nivelul copiilor de 10-12 ani, domenii în care se implică selecţia, metodica, dezvoltarea fizică, pregătirea tehnico-tactică şi strategia antrenamentului. Dirijarea ştiinţifică a antrenamentului se poate face prin obţinerea de cât mai multe date obiective din procesul de pregătire, prin prelucrarea şi interpretarea statistică a acestora. Nivelul ridicat al performanţelor poate fi atins numai printr-o cunoaştere aprofundată a dinamicii pregătirii, determinată de noi coordonate de calitate şi eficienţă în practicarea activităţilor sportive, obiective specifice pentru perioada precompetiţională, competiţională, postcompetiţională, fundamentând coordonatele efortului sportiv, în vederea eficientizării performanţelor, cu elaborarea concluziilor, ce se desprind din punerea în practică a ipotezelor de lucru, proiectul finalizându-se cu procesul de diseminare a rezultatelor obţinute.

Cuvinte-cheie
dezvoltare fizică, capacitate motrice, exerciţiu fizic, antrenament, performanţă