Abordarea interdisciplinarității în cercetarea științifică a studenților de la facultățile de sport
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
368 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 20:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001:373.3+796 (2)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1388)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
Divertisment. Jocuri. Sport (1699)
SM ISO690:2012
VECHIU, Cosmin-Gabriel. Abordarea interdisciplinarității în cercetarea științifică a studenților de la facultățile de sport. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2019, nr. 34(2), pp. 55-59. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 34(2) / 2019 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Abordarea interdisciplinarității în cercetarea științifică a studenților de la facultățile de sport

CZU: 001:373.3+796

Pag. 55-59

Vechiu Cosmin-Gabriel
 
Școala Canadiană Internațională din Hefei
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2020


Rezumat

În prezent, studenții și cadrele didactice trebuie să-şi asume roluri şi responsabilităţi, să ia decizii pentru cei din jur, să răspundă rapid şi bine la diversele provocări ale vieţii, astfel încât să obțină succes şi performanţe, cu condiția că ei vor dispune de cunoştinţe integrate, percepând realitatea ca o imagine unitară în baza gândirii flexibile, critice şi creatoare. Astfel, putem menționa că, prin abordarea interdisciplinarității în procesul instructiv-educativ, inclusiv în cel de cercetare se poate asigura o economie de timp în acumularea de informații și terminologii didactice/de specialitate, conform raportului dintre cantitatea de cunoştinţe şi volumul de învăţare. Abordarea interdisciplinarității câștigă tot mai mult teren în lecțiile moderne și în cercetarea internațională. Interdisciplinaritatea reprezintă, conform literaturii de specialitate, o modalitate de organizare a conținuturilor învățării cu implicații asupra întregii strategii de proiectare a curriculumului, care oferă o imagine unitară asupra fenomenelor și proceselor studiate în cadrul diferitelor discipline de învățământ și care permite contextualizarea și aplicarea cunoștințelor dobândite.

Cuvinte-cheie
cercetare ştiinţifică, interdisciplinaritate, conceptualizare, proces