Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
368 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 20:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001:373.3+796 (2) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1388) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1699) |
SM ISO690:2012 VECHIU, Cosmin-Gabriel. Abordarea interdisciplinarității în cercetarea științifică a studenților de la facultățile de sport. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2019, nr. 34(2), pp. 55-59. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 34(2) / 2019 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 001:373.3+796 | ||||||
Pag. 55-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, studenții și cadrele didactice trebuie să-şi asume roluri şi responsabilităţi, să ia decizii pentru cei din jur, să răspundă rapid şi bine la diversele provocări ale vieţii, astfel încât să obțină succes şi performanţe, cu condiția că ei vor dispune de cunoştinţe integrate, percepând realitatea ca o imagine unitară în baza gândirii flexibile, critice şi creatoare. Astfel, putem menționa că, prin abordarea interdisciplinarității în procesul instructiv-educativ, inclusiv în cel de cercetare se poate asigura o economie de timp în acumularea de informații și terminologii didactice/de specialitate, conform raportului dintre cantitatea de cunoştinţe şi volumul de învăţare. Abordarea interdisciplinarității câștigă tot mai mult teren în lecțiile moderne și în cercetarea internațională. Interdisciplinaritatea reprezintă, conform literaturii de specialitate, o modalitate de organizare a conținuturilor învățării cu implicații asupra întregii strategii de proiectare a curriculumului, care oferă o imagine unitară asupra fenomenelor și proceselor studiate în cadrul diferitelor discipline de învățământ și care permite contextualizarea și aplicarea cunoștințelor dobândite. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetare ştiinţifică, interdisciplinaritate, conceptualizare, proces |
||||||
|