Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
363 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-06-13 20:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013:340:796 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
Drept în general. Propedentică. Metodele dreptului și științele auxiliare (1098) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 PÎRLII, Ina. Evaluarea competențelor legislative ale studenților facultăților de educație fizică și sport. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2019, nr. 34(2), pp. 16-24. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 34(2) / 2019 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013:340:796 | ||||||
Pag. 16-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea reprezintă un concept operațional complex reflectat prin măsurare, apreciere și selectare a criteriului general al unei activități reușite. Astfel, procesul de evaluare continuă și finală la disciplina „Bazele statului și dreptului” a avut drept scop verificarea şi condiţionarea evoluției dinamice a studenților în acumularea cunoștințelor juridice, întrucât putem menționa că învățarea este strict condiționată de evaluarea cunoștințelor. Acest proces poate fi identificat în cadrul concret organizat în timpul cursurilor și al seminarelor, al activităților individuale realizate de studenți cu suportul cadrului didactic, utilizând elemente pedagogice specifice, pentru a analiza rezultatele întregii grupe academice sau ale fiecărui student, individual. Relaţia care se realizează între activitățile de predare – învățare – evaluare constituie una de interdependență. Mai mult ca atât, orientarea și reglarea proceselor de instruire și învățare pe baza datelor oferite de acțiunile evaluative trebuie să se realizeze continuu. Evaluarea cea mai eficientă în condițiile proiectării curriculare și ale managementului auditoriului de studenți este evaluarea continuă, care îndeplinește o funcție formativă – de reglare- autoreglare permanentă a activității studenților și a cadrului didactic |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, disciplină de studiu, criterii, indicatori |
||||||
|