Crearea unui mediu favorabil dezvoltării competenţelor elevilor în contextul predării online
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
618 29
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-24 16:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (39)
Organizarea instruirii (533)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173)
SM ISO690:2012
CERNEI, Cristina. Crearea unui mediu favorabil dezvoltării competenţelor elevilor în contextul predării online. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 45-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4264450
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455

Crearea unui mediu favorabil dezvoltării competenţelor elevilor în contextul predării online

Creating an Environment Conductive to the Development of Students’ Competences in the Context of Online Teaching

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4264450
CZU: 37.091:004

Pag. 45-46

Cernei Cristina
 
Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2020


Rezumat

Pandemia COVID-19 a afectat multe domenii, inclusiv pe cel educaţional. În pofida acestui lucru, cadrele didactice au gestionat situaţia, reuşind să colaboreze şi să creeze medii de învăţare cu impact durabil, de care au beneficiat şi sistemul de învăţământ, în general, şi elevii, în particular. De asemenea, profesorii au dezvoltat relaţii sănătoase cu elevii şi cu părinţii acestora. Procesul de învăţare online a fost însă însoţit de anumite dificultăţi; o serie de soluţii la acestea sunt oferite în prezentul articol.

The period of quarantine during the COVID-19 pandemic has affected many fields, including the educational one. Teachers all around the world have managed to collaborate and create impactful learning environments that have benefited the system and the students. The teachers have also managed to develop a healthy relationship with their students and the students’ parents, from which fact successful didactic techniques have emerged. However, the online learning process has highlighted a number of difficulties; the article offers solutions for some of these.

Cuvinte-cheie
predare la distanţă/online, colaborare, competenţe lingvistice,

online learning, collaboration, linguistic competence