Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
618 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-24 16:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (39) |
Organizarea instruirii (533) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Cristina. Crearea unui mediu favorabil dezvoltării competenţelor elevilor în contextul predării online. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 45-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4264450 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4264450 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 45-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pandemia COVID-19 a afectat multe domenii, inclusiv pe cel educaţional. În pofida acestui lucru, cadrele didactice au gestionat situaţia, reuşind să colaboreze şi să creeze medii de învăţare cu impact durabil, de care au beneficiat şi sistemul de învăţământ, în general, şi elevii, în particular. De asemenea, profesorii au dezvoltat relaţii sănătoase cu elevii şi cu părinţii acestora. Procesul de învăţare online a fost însă însoţit de anumite dificultăţi; o serie de soluţii la acestea sunt oferite în prezentul articol. |
||||||
Cuvinte-cheie predare la distanţă/online, colaborare, competenţe lingvistice, online learning, collaboration, linguistic competence |
||||||
|