Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
876 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 17:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.091 (16) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica, VARTIC, Ana. Cultivarea stării de bine a cadrului didactic debutant în instituţia educaţională. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 31-35. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4256673 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4256673 | ||||||
CZU: 373.2.091 | ||||||
Pag. 31-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul prezintă de manieră analitică un program complex de formare cu genericul “Starea de bine”, care are ca beneficiari specialişti debutanţi în domeniul educaţiei timpurii. Autoarele expun repere teoretice de natură psihopedagogică relevante pentru practicieni, valorificându-le în mod etapizat într-un context sociocultural specific. |
||||||
Cuvinte-cheie stare de bine, specialist debutant, educaţie timpurie, program de formare, wellbeing, beginner specialist, early education, training program |
||||||
|