Cultivarea stării de bine a cadrului didactic debutant în instituţia educaţională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
876 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 17:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.091 (16)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica, VARTIC, Ana. Cultivarea stării de bine a cadrului didactic debutant în instituţia educaţională. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 31-35. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4256673
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455

Cultivarea stării de bine a cadrului didactic debutant în instituţia educaţională

Cultivating the Wellbeing of Beginner Teachers in Educational Institutions

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4256673
CZU: 373.2.091

Pag. 31-35

Goraş-Postică Viorica, Vartic Ana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2020


Rezumat

Studiul prezintă de manieră analitică un program complex de formare cu genericul “Starea de bine”, care are ca beneficiari specialişti debutanţi în domeniul educaţiei timpurii. Autoarele expun repere teoretice de natură psihopedagogică relevante pentru practicieni, valorificându-le în mod etapizat într-un context sociocultural specific.

The study presents in an analytical manner a complex training program for ”wellbeing”, directed at beginner early educators. The author presents a number of theoretical landmarks of psycho-pedagogical nature that are relevant for practitioners, capitalizing on them in a staged way in a specific socio-cultural context.

Cuvinte-cheie
stare de bine, specialist debutant, educaţie timpurie, program de formare,

wellbeing, beginner specialist, early education, training program