Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
711 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 08:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091[811.135.1+821.135.1.09] (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica, GHICOV, Adrian. Didactica limbii şi literaturii române reflectată în proiectele de cercetare ale practicienilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 22-30. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4256683 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4256683 | ||||||
CZU: 373.091[811.135.1+821.135.1.09] | ||||||
Pag. 22-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul prezintă rezultatele unei cercetări calitative de scurtă durată, inspirate de pe urma ultimei sesiuni de atestare a cadrelor didactice de limbă şi literatură română (etapa finală). Se analizează din perspectivă didactică proiectele de cercetare ale practicienilor, insistându-se asupra respectării exigenţelor curriculare actuale şi asupra impactului proiectat/resimţit de beneficiarii-cheie – elevii. De asemenea, autorii sugerează unele modalităţi de ameliorare a cercetărilor empirice ale practicienilor, dar şi a prestaţiei profesionale a acestora, în ansamblu. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect de cercetare, limba şi literatura română, disciplină şcolară, didactică, curriculum, elevi, profesori, research project, Romanian language and literature, school subject, didactics, curriculum, students, teachers |
||||||
|