Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
599 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 12:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.018.1 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 PEREU, Tatiana. Autoeficacitatea dirigintelui în cadrul parteneriatului şcoală-familie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 14-17. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4256696 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4256696 | ||||||
CZU: 373.018.1 | ||||||
Pag. 14-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Familia şi şcoala reprezintă factori cu impact definitoriu în dezvoltarea personalităţii copilului. În aceste condiţii, stabilirea unui parteneriat durabil şcoală-familie rămâne o problemă actuală pentru toate timpurile. În realizarea cu succes a parteneriatului un rol primordial îi revine dirigintelui. Managementul clasei de elevi şi al colectivului de părinţi solicită la maxim eficienţa personală a pedagogului-diriginte, el fiind nu doar un profesor, ci, mai ales, un lider. Un profesor eficient comunică şi relaţionează constructiv şi pozitiv; este centrat pe crearea echilibrului psihomoral şi a climatului pozitiv în clasa de elevi şi în colectivul de părinţi; este flexibil şi deschis spre noi perspective şi scopuri; este orientat spre autocunoaştere şi autoperfecţionare. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor, diriginte, autoeficacitate, eficienţă personală, parteneriat școală-familie, teacher, form tutor, personal efficiency, school-family partnership |
||||||
|