Articolul precedent |
Articolul urmator |
633 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 08:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Organizarea instruirii (530) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Victoria. Activitatea de inovare în învățământ. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 157-161. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 157-161 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat activității de inovare în învățământ, este delimitat conceptul: activitate de inovare,evidențiate sursele pentru inovare ,sunt identificate principalele caracteristici ale inovaţiei în învăţământ. În linii generale, se consideră că inovaţia apare ca urmare a unei crize, însă pentru a evolua, a se dezvolta, a ajunge la rezultate durabile inovaţia este condiţionată de existenţa şi acţiunea unor factori, de preferat favorabili. care acţionează la nivel de mediu, instituție, catedră, clasă (profesori si elevi / studenţi), care contribuie la formarea culturii organizaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie inovare, inovaţie, activitate, activitate de inovare, tehnologie inovațională, învăţământ, innovation, activity, innovational activity, innovational technology, education |
||||||
|