Metodologia proiectelor STE(A)M în cadrul orelor de biologie în învățământul general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
605 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-04 20:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:57+373 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3826)
Științe biologice în general (3540)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1975)
SM ISO690:2012
PLACINTA, Daniela. Metodologia proiectelor STE(A)M în cadrul orelor de biologie în învățământul general. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 407-411. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Metodologia proiectelor STE(A)M în cadrul orelor de biologie în învățământul general

CZU: 37.015:57+373

Pag. 407-411

Placinta Daniela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

Procesul de învățare în perioada actuală, reconfigurează parțial sau în unele cazuri total, traseul metodologic al demersului didactic. Una din condițiile care solicită această schimbare, reprezintă conceptul proiectelor STE(A)M inclus în Curriculum, ediția 2019. La disciplina Biologie, activitățile de învățare sunt completate cu un anumit număr de proiecte STE(A)M. Astfel, cadrul didactic valorifică competența profesională prin adaptarea anumitor metode, care ajută la realizarea proiectelor în acest context. Îmbinarea mai multor tipuri de metode, motivează elevii să se implice activ în procesul de predare, învățate și evaluare.

Learning process in the current period, partially or in some cases totally reconfigures the methodological path of the teaching approach. One of the conditions calling for this change is the concept of the STE(A)M projects included in the curriculum, 2019 edition. In Biology discipline, learning activities are complemented by a number of STE(A)M projects. Thus, the teaching framework will use professional competence by adapting certain methods, which help to implement projects in this context. Combining different types of methods motivates students to become actively involved in teaching, learning and evaluation process.

Cuvinte-cheie
metodologie, metodă, STE(A)M, observarea, experimentul, lucrare practică, proiect, modelare,

methodology, Method, stem, STEAM, observation, experiment, practical work, project, modeling