Importanța noilor tehnologii în predarea geografiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
610 37
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-09 16:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:91 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (426)
SM ISO690:2012
PĂTRAȘCU, Alexandra. Importanța noilor tehnologii în predarea geografiei. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 401-406. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Importanța noilor tehnologii în predarea geografiei

CZU: 37.015:91

Pag. 401-406

Pătrașcu Alexandra
 
Colegiul Național „Alexandru Odobescu”, Pitești
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

Având în vedere noile orientări ale educației actuale, apare o problemă importantă în ceea ce privește interacțiunea profesorului cu elevul. În acest context, este evidentă necesitatea unui sistem de educație centrat pe elev pentru a forma abilitățile specifice geografiei prin aplicarea tehnologiilor educaționale adecvate. De asemenea, nicio schimbare nu a fost la fel de rapidă până în momentul în care digitalizarea forțată ne-a supus acestei crize de sănătate; cu toate acestea, am demonstrat în ultimele trei luni că educația poate continua și în acest fel.

Given the new orientations of current education, an important problem arises regarding the teacher's interaction with the student. In this context, the need for a student-centered education system to form the geography-specific skills by applying appropriate educational technologies is obvious. Also, no change has been as rapid so far as the forced digitization this health crisis has put us through; nevertheless, we demonstrated during the last three months that education can continue in this way as well.

Cuvinte-cheie
tehnologii educaţionale, competenţe specifice, materiale didactice computerizate,

educational technologies, specific skills, computerized teaching materials