Articolul precedent |
Articolul urmator |
423 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-10 11:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:91 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431) |
SM ISO690:2012 FIODORCIUC, Daniela. Aspecte cu privire la rolul profesorului în evaluarea performanțelor la lecțiile de geografie. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 377-380. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:91 | ||||||
Pag. 377-380 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este reflectată problema evaluării în perioada crizei pandemice, care a afectat și procesul educațional. Datorită diversității de situații didactice și multitudinii de obiective ale evaluării apare necesitatea aplicării unor forme, modele și strategii de evaluare conforme situației actuale. Astfel, putem menționa că modelele tradiționale de evaluare la geografie nu sunt suficiente și apare necesitatea de a utiliza noi forme moderne, digitale de evaluare a competențelor elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, geografie, abilităţi, evaluation, geography, skills |
||||||
|