Aspecte cu privire la rolul profesorului în evaluarea performanțelor la lecțiile de geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
423 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-10 11:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:91 (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431)
SM ISO690:2012
FIODORCIUC, Daniela. Aspecte cu privire la rolul profesorului în evaluarea performanțelor la lecțiile de geografie. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 377-380. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Aspecte cu privire la rolul profesorului în evaluarea performanțelor la lecțiile de geografie

CZU: 378.147:91

Pag. 377-380

Fiodorciuc Daniela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

În articol este reflectată problema evaluării în perioada crizei pandemice, care a afectat și procesul educațional. Datorită diversității de situații didactice și multitudinii de obiective ale evaluării apare necesitatea aplicării unor forme, modele și strategii de evaluare conforme situației actuale. Astfel, putem menționa că modelele tradiționale de evaluare la geografie nu sunt suficiente și apare necesitatea de a utiliza noi forme moderne, digitale de evaluare a competențelor elevilor.

The article reflects the issue of evaluation during the pandemic crisis, which also affected the educational process. Due to the diversity of didactic situations and the multitude of objectives of the evaluation, there is a need to apply forms, models and evaluation strategies according to the current situation. Thus, we can mention that the traditional models of assessment in geography are not enough and there is a need to use new modern, digital forms of assessment of students' skills.

Cuvinte-cheie
evaluare, geografie, abilităţi,

evaluation, geography, skills