Articolul precedent |
Articolul urmator |
424 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 21:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 SÎRBU, Rodica, OVCERENCO, Nadejda. Specificul interdependenței formelor generale ale educației. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 169-173. ISBN 978-9975-76-309-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor Ediția 69, 2020 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor" Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 169-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sistemul educaţional este unul complex, care promovează reformele cerute de noile schimbări de ordin economic, social şi cultural survenite la nivel global. Oportunităţile de învăţare şi experienţele obţinute atât în mediul formal, cât şi în cel nonformal şi informal, contribuie la formarea şi dezvoltarea personalităţii umane. Prin urmare, articolul abordează interdependența dintre aceste trei forme generale ale educaţiei, ceea ce asigură funcţionalitatea sistemului educaţional. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, forme ale educației, educația formală, educația nonformală, educația informală, education, forms of education, formal education, non-formal education, informal education |
||||||
|