Argument întru teoria comunicării în educație
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
491 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 18:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.064+316.77:37 (1)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (114)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (789)
SM ISO690:2012
CÂȘLARI, Mihaela, CHIPERI, Grigore. Argument întru teoria comunicării în educație. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 49-52. ISBN 978-9975-76-309-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 69, 2020
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020

Argument întru teoria comunicării în educație

CZU: 37.064+316.77:37

Pag. 49-52

Câșlari Mihaela, Chiperi Grigore
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2020


Rezumat

Comunicarea verbală se află mereu în atenția cercetătorilor din cadrul științelor umane. În ultimii ani comunicarea verbală pretinde tot mai des de a deveni un bristol al lecției de limbă, fie aceasta limba maternă sau străină. Lumea modernă este o lume a comunicării, deoarece ea este, mai ales, orală. Se scrie, se citește, se publică mult, dar și se vorbește enorm de mult.

Verbal communication is always in the attention of researchers in the humanities. In recent years, verbal communication has more and more often claimed to become a bristol of the language lesson, be it the mother tongue or the foreign language. The modern world is a world of communication because it is mostly oral. It is writing, reading, publishing a lot, but also talking a lot.

Cuvinte-cheie
comunicare, educaţie, metoda comunicativă,

communication, education, communicative method