Valorile și gândirea independentă la tineri
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
601 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 08:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[159.923.2+37.017]-053.6 (1)
Psihologie (3327)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela. Valorile și gândirea independentă la tineri. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 31-40. ISBN 978-9975-76-309-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 69, 2020
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020

Valorile și gândirea independentă la tineri

CZU: [159.923.2+37.017]-053.6

Pag. 31-40

Botnari Valentina, Repeșco Gabriela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2020


Rezumat

În articol se elucidează actualitatea problemei relației dintre valori și gândirea independentă la tinerii secolului XXI. Se prezintă instrumentele de identificare a gradului de deținere a gândirii independente, de constatare a valorilor și ulterior a instrumentelor de stabilire a relației dintre valori și gândirea independentă, precum și rezultatele obținute în urma prelucrării datelor. Prioritate se acordă în acest articol descrierii organizării experimentului constatativ axat pe stabilirea relației dintre valorile tinerilor moderni și gândirea independentă a acestora. Rezultatele curente sunt ilustrate în figuri și se descriu din punct de vedere calitativ, acestea denotă prezența unei relații între valori și gândirea independentă la tinerii chestionați.

The article elucidates the topicality of the relationship problem between values and independent thinking in young people in the 21st century. The tools for identifying the degree of independent thinking, finding values and subsequently the tools for establishing the relationship between values and independent thinking, as well as the results obtained from data processing are presented. Priority is given in this article to the description of the organization of the ascertaining experiment focused on establishing the relationship between the values of modern young people and their independent thinking. The current results are illustrated in figures and are described from a qualitative point of view, these results denote the presence of a relationship between values and independent thinking in the young people surveyed.

Cuvinte-cheie
valori, gândirea independentă, tineri moderni, experiment constatativ,

values, independent thinking, modern young people, ascertaining experiment