Atitudinea pozitivă – ascensiune conștientă în dezvoltarea personală a cadrului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
526 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+37.091 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Atitudinea pozitivă – ascensiune conștientă în dezvoltarea personală a cadrului didactic. In: Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere, 30 octombrie 2020, Iași, România. Iași, România: Performantica, 2020, Vol.36, pp. 248-253. ISBN 978-606-685-744-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere
Vol.36, 2020
Conferința "Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere"
Iași, România, Romania, 30 octombrie 2020

Atitudinea pozitivă – ascensiune conștientă în dezvoltarea personală a cadrului didactic

Positive attitude – conscious ascension in the personal development of the teaching staff

CZU: 37.015.3+37.091

Pag. 248-253

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 5 noiembrie 2020


Rezumat

In the present paper are exposed aspects related to the personal development of the teacher as a conscious change. The positive attitude, in this context, represents the ability to succeed in the activity through positive thoughts. Therefore, the teacher goes through a conscious evolution every day through honest and valuable work.

Cuvinte-cheie
positive attitude, teachers, moral conscience, personal development, positive thinking