Articolul precedent |
Articolul urmator |
526 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 17:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.091 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Atitudinea pozitivă – ascensiune conștientă în dezvoltarea personală a cadrului didactic. In: Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere, 30 octombrie 2020, Iași, România. Iași, România: Performantica, 2020, Vol.36, pp. 248-253. ISBN 978-606-685-744-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere Vol.36, 2020 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere" Iași, România, Romania, 30 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.091 | ||||||
Pag. 248-253 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the present paper are exposed aspects related to the personal development of the teacher as a conscious change. The positive attitude, in this context, represents the ability to succeed in the activity through positive thoughts. Therefore, the teacher goes through a conscious evolution every day through honest and valuable work. |
||||||
Cuvinte-cheie positive attitude, teachers, moral conscience, personal development, positive thinking |
||||||
|