Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
714 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 18:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (92) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
Psihologie (3383) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Educația în postmodernitate. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 99-105. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.99-105 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.99-105 | ||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 99-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia în postmodernitate vizează problematica valorii, concilierea plurităţii de valori cu universalitatea acestora, ierarhizarea valorii și accesul la valoare. Contextul social și cel global comportă numeroase modificări structurale și funcționale în procesul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, personalitate, elev, fenomen, mediu, familie, şcoală, education, personality, pupil, phenomenon, environment, family, school |
||||||
|