Educația în postmodernitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
714 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 18:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7 (92)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
Psihologie (3383)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Educația în postmodernitate. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 99-105. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.99-105
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Educația în postmodernitate

Education in postmodernity

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.99-105
CZU: 37.015.3+159.922.7

Pag. 99-105

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 4 noiembrie 2020


Rezumat

Educaţia în postmodernitate vizează problematica valorii, concilierea plurităţii de valori cu universalitatea acestora, ierarhizarea valorii și accesul la valoare. Contextul social și cel global comportă numeroase modificări structurale și funcționale în procesul educațional.

Education in post-modernity concerns the problem of value, the conciliation of the plurality of values with their universality, the hierarchy of value, the access to value. The social and global contexts involve many structural and functional changes in the educational process.

Cuvinte-cheie
educaţie, personalitate, elev, fenomen, mediu, familie, şcoală,

education, personality, pupil, phenomenon, environment, family, school