Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
789 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 22:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 MOGONEA, Florentina, MOGONEA, Florentin-Remus. Factori și modalități de asigurare a motivației pentru învățare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 92-98. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.92-98 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.92-98 | ||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 92-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul studiu abordează problematica motivației învățării, în contextul formării studențilorviitori profesori și din perspectiva unuia dintre cele mai importante roluri din profilul de competență, respectiv cel de motivator. Cum pot fi identificate motivele reale, nevoile, interesele elevilor, care sunt modalitățile de lucru cele mai atractive, ce instrumente pot asigura o mai bună implicare a elevilor în activitate sunt întrebări și dileme ale oricărui profesor, indiferent de disciplina, de nivelul la care predă, de experiența pe care o are. Sperăm ca demersul nostru să reprezinte o deschidere și un moment de reflecție pentru practicienii în educație. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, optim motivațional, învăţare, expectanță, satisfacţie, motivation, optimal motivation, learning, expectation, satisfaction |
||||||
|