Factori și modalități de asigurare a motivației pentru învățare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
789 59
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 22:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (741)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
MOGONEA, Florentina, MOGONEA, Florentin-Remus. Factori și modalități de asigurare a motivației pentru învățare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 92-98. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.92-98
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Factori și modalități de asigurare a motivației pentru învățare

Factors and means of ensuring motivation for learning

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.92-98
CZU: 37.015.3

Pag. 92-98

Mogonea Florentina, Mogonea Florentin-Remus
 
Universitatea din Craiova
 
 
Disponibil în IBN: 4 noiembrie 2020


Rezumat

Prezentul studiu abordează problematica motivației învățării, în contextul formării studențilorviitori profesori și din perspectiva unuia dintre cele mai importante roluri din profilul de competență, respectiv cel de motivator. Cum pot fi identificate motivele reale, nevoile, interesele elevilor, care sunt modalitățile de lucru cele mai atractive, ce instrumente pot asigura o mai bună implicare a elevilor în activitate sunt întrebări și dileme ale oricărui profesor, indiferent de disciplina, de nivelul la care predă, de experiența pe care o are. Sperăm ca demersul nostru să reprezinte o deschidere și un moment de reflecție pentru practicienii în educație.

The present study approaches the issue of learning motivation, in the context of training students who are to become teachers and from the perspective of one of the most important roles in the competence profile, namely that of motivator. How the real reasons, needs, interests of students can be identified, what the most attractive ways of working are, what tools can ensure better involvement of students in the activity represent questions and dilemmas of any teacher, regardless of subject, level of teaching, the experience he has. We hope that our approach will be a starting point and a moment of reflection for practitioners in education.

Cuvinte-cheie
motivaţie, optim motivațional, învăţare, expectanță, satisfacţie,

motivation, optimal motivation, learning, expectation, satisfaction