Modalităţi de predare a istoriei la gimnaziuîn condiţiile instruirii la distanţă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
593 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 20:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.016:94 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
Istoria generală (512)
SM ISO690:2012
MOLCOSEAN, Alexandru. Modalităţi de predare a istoriei la gimnaziuîn condiţiile instruirii la distanţă. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 3(67), pp. 57-64. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4061759
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(67) / 2020 / ISSN 1811-5470

Modalităţi de predare a istoriei la gimnaziuîn condiţiile instruirii la distanţă

Middle school teaching modalities under of the distance learning conditions

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4061759
CZU: 373.5.016:94

Pag. 57-64

Molcosean Alexandru
 
Liceul Teoretic „B.P.Haşdeu“, Bălţi
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2020


Rezumat

The study presents a series of ways that can be used in the teaching process of the History object in the conditions of the distance learning process. Information tools such as e-mail, social networks, video conferencing and educational platforms are the epicenter of this research. The content of the article provides examples of tasks proposed to students to be completed.

Studiul prezintă o serie de modalităţi care pot fi utilizate în procesul de predare a obiectului Istoria, în condiţiile instruirii la distanţă. Instrumentele informaţionale, precum poşta electronică, reţelele de socializare, conferinţele video şi platformele educaţionale reprezintă epicentrul acestei cercetări. În conţinutul articolului sunt oferite exemple de sarcini propuse elevilor pentru a fi realizate.

Cuvinte-cheie
distance learning, metods, operational tools, interactive lessons, educational platforms, school success,

nvăţare la distanţă, metode, instrumente operaţionale, lecţii interactive, platforme educaționale, succes şcolar