Instrumente digitale pentru o învăţare online eficientă în contextul provocărilor societale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
752 92
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 19:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (38)
Organizarea instruirii (523)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
PISĂU, Aurelia. Instrumente digitale pentru o învăţare online eficientă în contextul provocărilor societale. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 3(67), pp. 44-49. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4061506
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(67) / 2020 / ISSN 1811-5470

Instrumente digitale pentru o învăţare online eficientă în contextul provocărilor societale

Digital tools for effective online learning in the context of societal challenges

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4061506
CZU: 37.091:004

Pag. 44-49

Pisău Aurelia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2020


Rezumat

This article approaches an actual problem of modern education, it is about online learning in the context of the societal challenges. Here we specified the main elements for creating e-learning situations, and principles of online learning. At the same time, we ascertained the basic aspects in online learning and the ways to achieve online learning. We identified the most effective digital tools that are widely applied. There we propose for teachers an effective planning of online learning wich are focused on two phases: the first one is the design phase of online learning and the second one is organization and unfolding of online learning.

În acest articol ne preocupăm de o problemă actuală a învăţământului modern, cea a învăţării online în contextul provocărilor societale. Aducem în atenţie elementele de primă importanţă în crearea unei situaţii e-learning, dar şi principiile de învăţare din perspectiva învăţării online. Totodată, specificăm aspectele de bază în învăţarea online şi formele de realizare a acesteia şi identificăm cele mai eficiente instrumente digitale aplicate pe scară largă. Astfel, propunem cadrelor didactice o planificare a învăţării eficiente, axate pe două faze: proiectarea procesului de învăţare online; organizarea şi desfăşurarea procesului de învăţare online.

Cuvinte-cheie
e-learning, digital tools, online learning, online conferences, presentation, virtual classes, video lessons,

e-learning, instrumente digitale, învăţare online, provocări societale, conferinţe online, prezentare, clase virtuale, lecţii video