Articolul precedent |
Articolul urmator |
382 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 17:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:53 (60) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Fizică (1733) |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel. Experienţe naţionale şi internaţionale de învăţare eficientă la disciplina fizică. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 131-133. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | |||||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.02:53 | |||||||
Pag. 131-133 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The examination of the learning experiences during the physics course represents a necessity for the developement of this subject in conformity with the new social issues. This article relates to the domain of the physics teachers and didactitions. There are mentioned the important aspects that have not been reflected yet in speciality magazines (didactics of physics), teachers’ republican conference publications (didactics of physics section), sessions of the Republican methodological seminar of the physics teachers |
|||||||
|