Articolul precedent |
Articolul urmator |
414 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 17:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (259) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel. Analiza procesului de învăţare din învăţământul general din perspectiva provocărilor societale (disciplinele fizică, chimie, biologie, geografie). In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 76-79. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | |||||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016.046 | |||||||
Pag. 76-79 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The analisys of the learning process for phisics, chemistry, biology and geography subjects is based on the study of the previous experiences in which were identified several evaluating issues. There were elaborated a questionnaire for teachers and one for students to analyse the learning process in the general education at phisics, chemistry, biology and geography subjects. The collected data will help formulate conclusions about the way the social challenges are connected with the teaching-learning process. |
|||||||
|