Analiza procesului de învăţare din învăţământul general din perspectiva provocărilor societale (disciplinele fizică, chimie, biologie, geografie)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
414 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 17:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046 (259)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel. Analiza procesului de învăţare din învăţământul general din perspectiva provocărilor societale (disciplinele fizică, chimie, biologie, geografie). In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 76-79. ISBN 978-9975-48-178-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății"
Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020

Analiza procesului de învăţare din învăţământul general din perspectiva provocărilor societale (disciplinele fizică, chimie, biologie, geografie)

CZU: 37.016.046

Pag. 76-79

Bocancea Viorel
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2020


Rezumat

The analisys of the learning process for phisics, chemistry, biology and geography subjects is based on the study of the previous experiences in which were identified several evaluating issues. There were elaborated a questionnaire for teachers and one for students to analyse the learning process in the general education at phisics, chemistry, biology and geography subjects. The collected data will help formulate conclusions about the way the social challenges are connected with the teaching-learning process.