Rolul matematicii în dezvoltarea tradiţiei didactice franceze
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
366 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-15 20:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:51(44) (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
Matematică (1636)
SM ISO690:2012
CRISTEA, Sorin, DINCULESCU, Dragoş. Rolul matematicii în dezvoltarea tradiţiei didactice franceze. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 17-23. ISBN 978-9975-48-178-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății"
Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020

Rolul matematicii în dezvoltarea tradiţiei didactice franceze

CZU: 37.02:51(44)

Pag. 17-23

Cristea Sorin1, Dinculescu Dragoş2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Şcoala Gimnazială „Mircea cel Bătrân”, Piteşti
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2020


Rezumat

This article presents the French didactic tradition approached from the perspective of four key characteristics, regarding the role of: a) mathematicians and mathematicians; b) theories about didactics of mathematics; c) designing training environments; d) empirical research in the field of theory and practice of mathematics teaching. The analyzes undertaken are approached in an interdisciplinary context, with openings argued at the level of history of education and comparative pedagogy. In our study we will consider only the issue of points a) and b).