Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
605 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 17:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7.091 (4) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica, PUTINĂ, Dorina. Extinderi andragogice în domeniul dezvoltării curriculare. Practici profesionale vocaţionale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 14-21. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057036 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4057036 | ||||||
CZU: 374.7.091 | ||||||
Pag. 14-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problematica dezvoltării curriculare pentru instruirea adulţilor din perspectiva cercetării teoretice şi practice. Astfel, se trec în revistă unele repere conceptuale, care fundamentează demersul ştiinţific dat, şi se prezintă, de manieră praxiologică, un demers formativ şi evaluativ, desfăşurat cu un grup de conceptori de curriculum pentru adulţi din şcolile profesionale. Autorii propun exemple şi recomandări relevante procesului de ameliorare a situaţiei în domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, dezvoltare curriculară, adulţi, instruirea adulților, învăţarea pe tot parcursul vieţii, practici profesionale, curriculum, curriculum development, adults, adult training, lifelong learning, professional practices |
||||||
|