Asigurarea calităţii formării iniţiale a profesorilor de informatică prin integrarea TIC în procesul didactic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
517 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 11:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (38)
Organizarea instruirii (523)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
GLOBA, Angela, GASNAŞ, Ala. Asigurarea calităţii formării iniţiale a profesorilor de informatică prin integrarea TIC în procesul didactic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 2-5. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057010
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455

Asigurarea calităţii formării iniţiale a profesorilor de informatică prin integrarea TIC în procesul didactic

Ensuring the Quality of the Initial Training of Computer Science Teachers by Integrating ICT in the Didactic Process

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057010
CZU: 37.091:004

Pag. 2-5

Globa Angela, Gasnaş Ala
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2020


Rezumat

Utilizarea TIC în formarea profesorilor de informatică este vitală pentru asigurarea unei pregătiri de calitate. Nu doar componentele hardware şi software sunt importante, dar şi cele conceptuale; împreună acestea se Ala GasnaȘ dr., conf. univ., Universitatea de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chişinău) combină într-un model pedagogic constructivist, care încurajează inovaţia didactică, devenind un catalizator de dezvoltare pentru toate componentele sistemului de învăţământ, axat pe învăţarea interactivă.

The use of ICT in the training of computer science teachers is vital in order to ensure quality vocational training. Not only the hardware and software aspects are important, but also the conceptual ones; they come together in a constructivist pedagogical model, which encourages didactic innovation, being a development catalyst for all education system components, focused on interactive learning

Cuvinte-cheie
calitatea instruirii, profesor de informatică, instrumente TIC, formare iniţială,

quality of training, computer science teachers, ICT tools, initial training