Articolul precedent |
Articolul urmator |
351 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-19 13:57 |
SM ISO690:2012 BUTNARU, Viorica. Bilder im daf unterricht. In: Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice: Materialele conferinţei cu participare internaţională, 1 martie 2017, Chişinău. Chişinău: "Notograf Prim" SRL, 2017, pp. 285-291. ISBN 978-9975-84-033-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice 2017 | ||||||
Conferința "Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice" Chişinău, Moldova, 1 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 285-291 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In formarea actuală, folosirea materialelor de instruire, şi anume a imaginilor, au un rol important. Utilizarea adecvată a mijloacelor vizuale în predarea unei limbi străine contribuie la intensificarea formării, pentru a face mai uşoară şi mai eficientă memorizarea materialului. Majoritatea încep să înveţe o limbă străină în şcoala primară şi mai târziu o perfectează, sau învaţă o limbă nouă. Aici ei învaţă sistemul limbii şi regulile ei. Învăţarea limbilor străine nu este posibilă fără imagini propriu zise, sau fără imagini pe care le creăm în mintea noastră când auzim sau citim anumite cuvinte. Este important să învăţăm cuvinte noi, expresii şi fraze în mod regulat. Este foarte util pentru a învăţa acest vocabular cu imagini. Deci, cu ajutorul imaginelor va fi mai clar sensul cuvintelor şi expresiilor, vocabularul va fi însuşit cu uşurinţă şi mult mai rapid şi, sperăm, să nu uităm niciodată sensul cuvintelor şi frazelor învăţate. |
||||||
Cuvinte-cheie formarea actuală, materialele de instruire, imagini, intensificarea formării, memorizarea materialului, expresii şi fraze, vocabularul |
||||||
|