Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
512 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[338.48:338.22](478) (1) |
Turism (534) |
Politică economică. Controlul economiei. Conducerea economiei. Planificare economică (432) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Victor. Politici economice aplicate mediului de afaceri din domeniul turismului din Republica Moldova. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2020, nr. 2(132), pp. 99-106. ISSN 1857-2073. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3978198 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(132) / 2020 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3978198 | ||||||
CZU: [338.48:338.22](478) | ||||||
Pag. 99-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol s-a realizat un studiu privind rolul politicilor economice adoptate de Republica Moldova în ultimii ani și determinarea impactului produs sau așteptat în rezultatul implementării politicilor atât asupra agenților economici din domeniul turismului, cât și asupra veniturilor la bugetul de stat. Scopul studiului constă în examinarea modificărilor operate în cadrul normativ, abordate prin prisma politicii bugetar-fiscale, pornind de la dereglementarea unor aspecte ale cerințelor de desfășurare a activității de întreprinzător, precum și prin oferirea unor mecanisme simplificate de desfășurare a activității economice. Rezultatele obținute pot servi drept bază pentru menținerea abordărilor actuale sau elaborarea de noi propuneri de po-litici economice, în scopul impulsionării, inițierii și dezvoltării afacerilor în turism. |
||||||
Cuvinte-cheie turism, strategie turism, cadru normativ, politici economice, Politică bugetar-fiscală, CBTM, venituri, TVA, HORECA, ghizi de turism, casă rurală, zone turistice naționale, tourism, tourism strategy, normative framework, economic policies, budgetary-fiscal policy, CBTM, revenues, VAT, HORECA, tourist guides, rural house, national tourist areas |
||||||
|